Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg lurer på hva det kan være... Den rødlige /rosa fargen kommer ikke fra skjeden. Men lenger fram... har veldig vondt nedi der og kjennes ut som om ungen er halveis ute Jeg er 29+5 nå Skal prøve og få tatt en urinprøve, men får bare ut noen dråper.... hvor mye trenger jeg til en eventuell legesjekk?? Lurer bare om noen kan ha vert borti dette??
Gjest Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Høres egentlig ut som en urinveisinfeksjon.. Det kan utvikle seg fort til noe gruelig vondt... Ta morgenurinprøve du, da har du nok sjanse til "størst fangst", men de klarer seg med 1/2cm el.l.. Heldigvis hjelper medisinen du får veldig fort!! God bedring
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Takk for svar Kom meg inn til legevakt. Jeg har utrolig vondt :/ Der fant legen ut at jeg har en kraftig UVI... så nå var det kur for å håpe på det beste. Han fant også proteiner i urinen :/ men satser på at det er fordi jeg har UVI! Og forresten... man trenger bare en liten dråpe urin til prøven Jeg fikk såvidt litt i ett glass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå