Gå til innhold

Er kanskje gravid :)

Klar for nr2 **med spire**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en CB test idag. fikk opp ett veldig svakt + tegn som bare er blitt sterkere utover dagen. :) iførtse øyenkast er det bare en sytråd tynn strek. men når jeg ser nærmere på den er det en hel tykk strek. altså hele streken er ikke like sterk.på bredda altså. .Mista i tidlig sa for 9 mnd siden. så håper denne sitter i 8 mnd til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer ! :) En strek er en strek! :)

Skrevet

Takk for det :) men har jo lest om de som får sytrådtynne streker som ikke har vert gravid.. men ser jo resten av streken også. tykkelsen er der. men hele streken er ikke like sterkt. men håper det er en spire. har en på 2.5 år. så er på tidet med en ny nå :)

Skrevet

Hei du

Har det akkurat på samme måte. Fikk en tynn strek, men man ser den tydelig og den er rosa :) Skal ta en ny test om noen dager, men har alle sympotomer på at jeg har en spire i magen.

Tror npk du kan senke skuldrene dine og nyte av at du har en liten spire der inne :))

Det man ofte ser feil på er skyggestreker versus ekte streker. Får man en klar farge på streken selv om den er svak er testen positivt ;)

Skrevet

Det er farge på streken. ingen tvil om det..:) Er kvalm med brekninger. øm i ryggen og magen.ømme bryst. strekninger å stikkinger nede i livmora.. veldig irritabel og trett..

Ser ut som at vi begge er gravide :) Lykke til. Vet ikke om jeg klarer å la være å teste i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...