Gå til innhold

Spotting eller? Erfaringer med dette se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan bli litt langt, men skal prøve å fatte meg i korthet.

Fikk mensen først gang for 11 år siden, fra første gang hadde jeg sykluser på 28 dager, dette fortsatte selvfølgelig da jeg begynte på p-pillene, naturlig nok. I august i år gikk jeg av pillen og var pillefri en mnd før vi startet prøvingen. Fikk da mensen som vanlig etter 28 dager. Så startet vi prøvingen for fullt! Men da kom mensen PLUTSELIG etter 24 dager. Er nå inne i 2.pp og har IKM 13.11 (i går) om jeg holder meg til den "nye" syklusen på 24 dager, eller 17.11 (onsdag) om jeg forholder meg til den gamle 28 dagers syklusen min. I går (lørdag) har jeg hatt litt brunt mensenaktig i trusa, men ikke mer enn at det "går bra" uten truseinnlegg. kommer stort sett bare litt lys lys brunfarge på papiret når jeg er på do. Har mensenvondt i mage og rygg og plutselig en enorm stølhet i armer (uten trening). Kan dette være såkallet "spotting" (har aldri hatt det før i det hele tatt) til mensen som kanskje skal komme på onsdag? Eller finnes det andre teorier? Lever selvfølgelig i håpet her! Men kanskje betyr dette at alt håp er ute?

Har du andre teorier til dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...