Gå til innhold

Ikea madrasser, til sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

førstemann hadde dry kid fra babyshop. veldig fornøyd med den:-) andremann får madrass fra ikea, men har ikke tatt den i bruk enda...

men egentlig synes jeg det er litt vanskelig å vite om man er fornøyd eller ikke.....babyene er jo så små og lette, så tror ikke det spiller noen rolle....men så lenge madrassen ser og kjennes god ut, er det greit for meg...

Skrevet

me kjøpte sprinkelseng og madrass på ikea. ei som jobba der hadde prøvd å sove på denne madrassa ei natt å hu hadde sove godt:) så då tenke eg at babyen komme te å sova godt o. kjøpte overmadrass i tillegg.

Skrevet

ingen erfaring, men har kjøpt det til vesla som kommer her! Kjøpte da den tykkeste av deres polyeter/skum-madrasser. Så flat ut når den ble rullet ut fra vakumpakken, men når den hadde fått ligge i luft noen dager ble den helt fin, og ser behagelig ut nok for et lite barn. Jeg var egentlig mer redd for at den skulle være for myk enn for hard, ettersom for myke madrasser frarådes pga fare for krybbedød, men tror de madrassene som selges på Ikea ment for babyer er helt ok madrasser, kjennes ikke for myk ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...