Gå til innhold

Dere som kjenner menn som har vært utro. Hvordan er de? Typisk oppmersomhetssøkenede,

Anbefalte innlegg

Skrevet

flørtende og glad i en fuktig fest på byen eller var det en mann du ikke hadde trodd ville gjøre slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt inntrykk er at de er pene, har høy selvtillit, gjerne en høy stilling eller en jobb med litt anseelse, de er sosiale og utadvendte (flørtete)

Skrevet

Utadvendte, flørtete gutter havner oftere i situasjoner som kan føre til utroskap enn de sindige, rolige typene som ikke klarer å flørte selvom de prøver. Det er enkel logikk.

Jeg tror derimot ikke at utadvendte, flørtete gutter oftere ønsker å være utro enn de rolige guttene, men andre damer er rett og slett litt lettere tilgjengelige.

Når det gjelder langvarige forhold på si, har de jeg kjenner ikke vært mer flørtete osv, det er mer onenightutroskapen de er overrepresentert.

Skrevet

Vanlige menn som har vært gift en stund. Som tror gresset er grønnere på den andre siden. Takler ikke at hverdagen er litt kjedelig. Savner forelskelsen. Ikke så ulik kvinnene i grunnen som er utro.

Skrevet

Trenger absolutt ikke være av den typen som er glad i fest og fart og spenning. Min eks var utro, han var av den rolige typen, viste seg i etterkant at han hadde ligget med litt av hvert mens vi bodde sammen. Disse damene traff han på nett, avtalte å møte de når jeg var på jobb uten den ringeste anelse om hva som foregikk..Vi hadde forøvrig et helt vanlig sex liv, sex 2-3 ganger i uka sånn gjennomsnittlig.

Han drakk nesten aldri og var sjeldent ute på byen.

Skrevet

Min er pen, utadvendt, leder på jobben, liker å være i sentrum og er glad i vakre kvinner.

I tillegg er han rastløs og kjeder seg lett.

Og drar på mye kurs, seminarer og turer med jobb.

Og er litt sjalu når jeg en tarvelig, sjelden gang skal noe.

Her vel selve definisjonen på en som vil være utro en eller annen gang?

Skrevet

Min er sex-og kjærlighetsavhengig, men forholder seg til det og er ikke utro nå. Har ikke vært det på mange år... Du kan jo google det,,,

Han er veldig kjekk og var veldig flørtete,-damene "klistrer" seg på. Og alle tror de har gjort det varpet og fått seg en fantastisk mann og far til barna sine,-det virker som de ser helt bort fra den lille detaljen at han er gift og har familie fra før...

Skrevet

Perfekt familiefar, viktig jobb/stilling med mye kundekontakt. Veltalende, høflig og korrekt og snakker gjerne nedsettende om utro menn og "Løse kvinner".....

Sjalu og veldig lite tolelant om damen snakker med andre menn eller får oppmerksomhet ut på byn eller i andre selskapeligheter og forteller villig vekk om alle "utro venner" han har og at han synes så frytkelig synd på kjærestene/konene deres osv..

Man vil aldri tor at en slik mann er utro, om man er i nær inngiftet familie med denne, eller at det er kjæresten til en meget nær venninde. Og finne ut at han er utro er et slag i ansiktet, ikke bare for kone og barn, men alle osm har stolt på ham som en god mann for søster, datter, venninde etc...Man føler seg naiv, dum, lurt osv osv....Når i tillegg hele "verden" vet at han har jukket rundt som en kåt hare i brunst, så føler man seg enda mer "tilbakestående".....

Også blir han tatt "på fersken" o mener det ikke er hans feil, men alle andre sin feil, og at unnskyld burde være nok for å bli tilgitt og ødelegger barnas håp om en normal oppvekst når han skal ødelegge for eksen fordi hun var så sær og vanskelig og ikke ville ta unnskyld som et unnskyld.. Og har nå 3 brutte ekteskap/lanvarige forhold BAK seg, med barn i alle og alle damer har funent ut utroskap via at de ahr fått kjønnssykdom......Alle tre en forskjellig, så det er ikke "Gammle smitte" som er oppdaget altså...

Skrevet

man trenger absolutt ikke være noen spesiell type mann for å være utro tror jeg - desverre.

Skrevet

Jeg hadde ALDRI trodd at min samboer skulle være utro.

Det kom som et sjokk.

Han er ikke den "peneste". (Altså, han er kjekk og ++ men mer sjarm enn "den kjekkeste gutten i klassen/på jobben"..)

Men, det skjedde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...