mrogvs Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Testet positivt på 5 (!) tester i slutten av oktober, begynte å blø i begynnelsen av november og legen mente det var en SA. Tok en test på legekontoret, og den var negativ, altså ikke gravid. Men jeg er fortsatt kvalm og uvel, men ingen ømme pupper.. (dette kan vær bare psykisk, men innimellom lurer jeg på om jeg fortsatt er gravid.. ) Vi fortsetter nå som prøvere! EL testen jeg tok i dag var negativ.. men når jeg trakk ut strimmelen så var det 2 blå streker på den (som på en graviditets test) Har hørt tidligere at man kan bruke en EL test for å sjekke graviditet.. Stemmer dette?? Kan legens test være falsk negativ? Skal på apoteket å kjøpe test i morgen, for mer sikkert svar.. Men ønsker respons fra dere her inne For dere andre som også bruker EL tester: Hvordan ser strimmelen etter at den er tatt ut av måleren, for dere som tester både positivt og negativt??... Jeg bruker Clearblue Digital Eggløsningstest....
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hei mrogvs Så trist at du mistet.. Kan tenke meg at det må føles veldig rart og trist.. Jeg har ikke prøvd cb eggløsningstest, men jeg har brukt vanlige el tester og cb fertilitets monitor å jeg vet at det alltid er 2 blå (eller røde) streker på el testene, pga at vi alltid har en viss menge LH hormon i kroppen. Så el testene er bare positive hvis test streken er like strek eller sterkere enn kontroll streken.. Man kan bruke el tester som graviditets test, men resultatet er veldig usikkert da siden el testenene slår som sagt ut på LH i tillegg til HCG så jeg vil anbefale å bruke graviditets tester Men hvis du føler at du trenger å ta en graviditets test til for å virkelig være sikker på at du ikke lenger er gravid så synes jeg du skal ta en test
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 hei min erfaring med CB EL test er at hvis du ikke får opp et smile fjes så er den ikke positiv, selv med to streker.. strekene må være nesten like sterke.. Du vil se det når du får opp et smile fjes er den erfaringa jeg har hatt med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå