Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke blødd i det hele tatt før denne uka. Det er ikke mye, bare rosa utflod med en og annen blodstripe i.

Var på Ul for å sjekke, og der var det en frisk liten tass, og jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg. Ikke lett! Hun sjekket jo ikke skjeden eller noe, bare babyen med UL.

Jeg har tre svangerskap bak meg, og har aldri pleid å blø.

Det virker som det har en sammenheng med at jeg har vært veldig forstoppet. Som om et blodkar ryker når jeg har tatt i hardt, for å si det sånn. (beklager detaljer) Jeg blør ikke hver dag.

Var nettopp på do og hadde igjen rosa utflod. Nøyaktig 12 uker nå.

Er det mange av dere som opplever dette? Hvordan skal jeg klare å slappe av i forhold til dette da tro?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142556777-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-uke-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å blø i uke 13, særlig ved anstrengelser og nå skjer det når jeg er veldig hard i magen ja og presser, er 26 uker. Hos meg har de funnet ut at det kommer fra rufsete slimhinner i livmorhals, og det er helt ufarlig og ganske vanlig når man er gravid.

Kan jo tyde på at det kommer fra livmorhals på deg og, siden babyen hadde det bra og ingenting var galt/unormalt eller lå feil med morkake,det hadde lege sett på ul.

Så prøv å slappe av.

Men forstår veldig godt hvordan du har det, jeg fløy på do med hjerte i halsen hver eneste gang frem til uke 20 da jeg ble henvist til fødepol og de fant ut hva det var.

For å roe deg helt ned få en time til innvendig ul, der de ser på livmorhals og mormunn og om alt er lukket, altså de ser "nedi der"/utgangen. Du vil føle deg mye bedre når du får bekreftet at det er derfra det kommer.

Lykke til :o)

Jeg blødde en god del fra uke 8-12 og i uke 14-15. KOm i forbindelse med avføring og sex-

Er nok bare slimhinnene som er skjøre. Jeg gikk til ul og fikk se en levede baby og hørte hjertelyden da jeg var 16 uker.

Men er ikke noe gøy å blø nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...