Gå til innhold

Vondt under huden, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt under huden på en måte.. Akkurat som det er i kjøttet eller fettet under huden, og bare man kommer litt borti kroppen min så gjør det kjempe vondt.

Det er slik over nesten hele kroppen min nå. Aner ikke hva det kan være, og har ikke fått spurt legen heller da dette begynte å bli ett problem nå på fredag først.

Har også bekkenløsning og ryggsmerter, så har ikke noe lyst å ha vondt under huden på hele kroppen i tilegg..

Noen som vet hva det kan komme av eller hva det kan være? Eller som har det slik selv?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har akkurat det samme. spesielt på lårene og rumpa. Bare noen kommer forsiktig borti gjør det kjempe vondt. Slik du beskriver det er slik jeg selv ville sagt det. Fetter under huden! Kom sånn plutselig bare over natten i forrige uke til meg, uke 26.

Skulle holde i ei lita frøken på 6mnd i går, hun sto og hoppet på lårene mine, auau!! Det svir/ gjør vondt ei stund etter man har fått vondt også!

Noen som vet?

Det kan høres ut som en form for smerter i bindevevet! Jeg har vært og er plaget med dette. Jeg vet ikke hvorfor noen får dette, men det er fryktelig smertefullt til tider.. Min kjære synes det er gøy å kile meg av og til, og gjør han det på en ekstra vond dag, så hyler jeg til!

Ingen har greid å gjøre noe med det for min del, men kanskje dere finner ut av det? =) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...