Gå til innhold

hårfarging

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest så mye forskjellig på internett om det er farlig eller ikke å farge håret når man er gravid at jeg er bare kjempeforvirret. Det tryggeste hadde sikkert vært å styrt unna, men det er jo litt godt å "freshe" seg litt opp når man kanskje føler seg litt daffere enn ellers..

Hva er deres erfaringer og kunnskap?

All hjelp tas imot med takk!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142556663-h%C3%A5rfarging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøss, aldri hørt at det er farlig men vet at resultatet etter fargingen kan bli annerledes enn hva det pleier.. Håret mitt har fått samme fargeresultat som før.. den eneste forskjellen er at jeg får krøller når jeg går gravid, men det har ingenting med fargingen å gjøre:o)

Farget og klippet håret mitt for to dager siden hos frisør. Fra lys til mørk ble det en kjempeforandring! Og jeg følte meg så mye freshere etterpå:) Jeg tenkte ikke på at det kunne være farlig før jeg satt i stolen. Men så tenker jeg at jeg skal leve så normalt som mulig. Og det er viktigere å ta vare på seg selv og tenke på hvordan man føler seg enn å hele tiden ta hensyn til alt man ikke bør gjøre. Jeg sier kjør på!:)

Gjest (hor)mona

Hos meg er problemet at fargen "sklir" ut. Hadde farge i håret da jeg ble gravid med nr. 1 og 2, tok ikke lange tiden før det ikke var spor etter farge i håret. Litt bortkasta penger der :P Nå skal det være sagt, at fargen sitter litt dårlig i håret til vanlig, men dette var ekstremt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...