sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 God morgen alle flotte jenter der ute <3 Idag, rettere sagt nå, satt jeg med en følelse: Denne måneden er MIN måned, VÅR måned!!! Nå setter jeg inn alt jeg har, denne måneden skal det klaffe for oss! Jeg skal rett på apoteket i morgen å hamstre inn solvipect,sink og mer folat! Nå skal det gjøres! Jeg skal kjøre på som jeg ikke enda har gjort, KOSE meg og bare nyte denne prøvemåneden! Jeg kommer til å ha masse å gjøre på jobb fremover, så da blir det lite tenking på andre ting men fortsatt god tid til å hoppe i høyet! Jeg er klar for å bli mamma, kul på magen med noe fantastisk inni som jeg og min kjære deler på <3 Jeg ønsker meg dette til jul, og får jeg det oppfyllt er det INGENTING annet som kan glede meg mer :-) Jeg kaster bort alle dårlige tanker, sparker de i rompa og ber de forsvinne og så erstatter jeg de med gode, varme og positive tanker! Jeg har troa på at det funker. HAR DU??? Join meg, så skal vi få en fantastisk periode! (Kanskje jeg tilogmed klarer å være borte herfra litt, så hodet mitt kan fokusere på andre ting. Weee! God søndag til alle sammen, og så håper jeg at hver og en av oss kan feire farsdag sammen med kjæresten og en liten baby neste år <3 Klem fra meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå