Gå til innhold

hva slags vaskemiddel?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å vaske opp alt av barnetøy nå. Tenkte å vaske både nytt og brukt, derfor lurer jeg på hva slags vaskemiddel dere anbefaler?? Tenkte å bruke milo til ulla.. men til alt annet?! Hva er best for barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også Blenda.... og Blenda Sensitive tøymykner. :)

Skrevet

okei, bør jeg bruke tøymykner på babytøyet?? Det blir jo kjempegodt av å ha i tøymykner, men tenker på allergi og sånt??!

Skrevet

Bruk Neutral, den hvite pakken, den er uten parfyme og allergistoffer, og anbefalt av norges astma og allergi forbund. jeg ville ikke brukt noe med parfyme etc i til nyfødte.

Neutral har både til hvitt og farget tøy, og tøymykner også :):)

Skrevet

Det står på den at den er hudtestet iallefall... Hmmm... Kanskje jeg skal gå over til Neutral tøymykner jeg også... Syns klærne blir så utrolig mye deiligere med tøymykner!!

Skrevet

jeg bruker neutral.....vaskemiddel og skyllemiddel, og blå milo og vaskemiddel og skyllemiddel fra nøstebarn på ulla.

Skrevet

Bruker Blenda Sensitive + Comfort Sensitive på babyklærne. Blir så mykt og deilig :))

Har både Nøstebarn og Milo til ulla, og merker ærlig talt ikke forkjell på de to...

Skrevet

Her bruker vi kun Neutral vaskepulver pga jeg er allergisk mot alt annet. Men bruker vanlig tøymykner, ellers lukter det jo ikke rent, Neutral sin tøymykner er uten parfyme. Har brukt en bitteliten skvett tøymykner på babyklærne, det er jo bilde av en baby på flaska, og det er ganske milde greier den vi bruker. Sånn blå, husker ikke produsent.

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Jeg bruker også Neutral :) Vil holde meg helt vekk fra parfymer! Og kjøpte egen såpe på Nøstebarn til ulltøy. Blir sikkert litt milo også til behandlet ull :)

Skrevet

Jeg har brukt Omo hele veien til dattera mi og alle andre klær, og kommer til å gjøre det videre. Aldri vært noe problem. Men hadde det vist seg at hun hadde reagert på det, så hadde jeg selvsagt byttet.

Til ulla bruker jeg Milo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...