Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er noen bensinstasjoner eller noe som selger graviditets tester på en søndag?! Jeg testa svaaakt positivt på fredag 1 dag før ikm.. Og trodde mensen kom, men det har vært så lite at ett truseinnlegg har holdt, bare blødd litt når jeg har tørket meg etter jeg har vært på do, ikke hatt noen mens smerter heller. Og nå ser det ut som den lille blødningen har gitt seg helt og puppene er fortsatt like store og ømme! Så lurer egentlig på hva kroppen min driver med nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende da, det kan jo være en slik liten blødning noen får rundt forventet mens??? Du har ikke en el-test liggende da??

Lurer jo på om ikke noen apotek inne i byer har søndagsåpent noen få timer. Det var i alle fall vanlig før....

Uansett lykke til, hadde vært kjempemorro om du får positiv:-)

Skrevet

Jeg fikk en billigtest av ei venninne;) Og JAAA den var positiv:) Jeg er helt satt ut, håper virkelig at det går bra denne gangen;) Nå er vi jo en kjempe stor gjeng fra uke 45 som er gravide:D LYKKE<3

Skrevet

Gratulerer så masse, du må komme inn til oss på bli gravid og terminklubben for juli 2011:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...