Lillemy89 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 da har jeg campet på sykehuset i 5 dager. da jeg i uke 32+2 starter med rier. og de tok tester å så at livmortappen var alt for kort, og en prøve de tok viste at jeg var moden. så da stoppet de det med drypp og noen tabletter. og jeg har ligget rett ut på sykesengen i 5 dager uten å få lov å gå. så endelig er jeg fått kommet hjem, å skal slappe av her. de vil ikke stoppe fødselen lengre. skjer det nå så skal det gå sin gang. har fått lungemodning sprøyte og de sier ting vil gå bra det en enda godt de sa at vis livmortappen er for kort og jeg er moden, så vil det mest sannsynligvis bli fødsel iløpet av 14 dager. så er ganske spent hver dag nå, om dette er dagen det skal komme en baby er jo bare uke 33 idag
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hei... Vekommen hjem, håper du har det etter forholdene bra og at prinsen venter litt til. Jeg opplevde litt lignende i første svangerskap men riene startet i uke 28 og stoppet av seg selv men fikk samme beskjed at det kunne bli fødsel når somhelst. Var på kontroller 1 gang pr uke etter det. Prinsen vår kom ikke før uke 38, jeg tok livet veldig med ro og var mer eller mindre sofa potet. Ett pluss var at fødselen gikk ganske fort, 3 -4 timer fra vannet gikk og riene starta. Kanskje du er like heldig. Ønsker deg masse lykke til, det er jo ikke helt uvanlig at babyene velger å bli født i uke 33, 34, 35 osv det går helt fint men supert om prinsen venter litt blir november eller desember prins på deg da mest sannsynlig.....
Lillemy89 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 tusen takk ja,legene sa i går at det ganske sikkert blir en rask fødsel, siden han er liten. men jeg får bare ligge rett ut på sofaen og slappe av fremover. sa satser jeg på at han holder seg inne noen uker til iallefall og blir litt mere moden og litt større
Fru.Antonsen Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Åh jeg misunner deg bare så mye er selv 37+4 og bare så verpeklar da
Luna har født. Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Skjønner det med å være missunnelig men det beste for gutten er jo å bli lengst mulig da. Håper for din del at han blir i 3-4 uker til jeg. Da er han mere moden og det blir mindre "styr" for mor den første tiden. Men kommer han så kommer han, og det skal nok gå bra det også Lykke til
Lillemy89 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2010 hehe jeg skjønner det kjenner det å skulle bli ferdig egentlig. å få ut lille skatten men kjenner også jeg har litt panikk til når vannet går, og fødselen setter i gang. legen sa at det kom til å bli en ganske rask fødsel siden han var så liten, pluss at jeg har fått påvist GBS bakterie. og da er det veldig viktig at jeg kommer inn med en gang vannet går, så ikke babyen skal bli smittet. tenk om jeg er alene når vannet går, ingen til å kjøre meg hehe. på natten nå er jeg så spent på om han kommer, så klarer nesten ikke sove hehe
Teres Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Masse lykke til, Januarprins!! Håper lillegutten din velger å bli i magen din noen uker til, og at du får hvilt og slappet godt av hjemme:)
Lillemy89 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2010 tusen takk Teres*fødeklar* ja, det håper jeg også. så han blir stor og god
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Får håpe du slipper å føde barnet prematurt. Greit å slippe å gå på overtid selvsagt, men godt å få en baby som er "ferdig" og klar for verden i det minste Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå