Lengter etter barn 4 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Tok det lang tid før dere ble gravide med de andre barna:)?
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Nr 4 her Første satt på første forsøk. Nr 2 tok mye lengre tid. Ønsket 2 år mellom de, men det ble 4... Nr 3 var overhode ikke planlagt, så det gikk uten at vi ville det hehehe =) Nå er vi inne i 7.pp. Ser ut som om annenhvert barn er vanskelig for min del thihi =)
Lengter etter barn 4 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 nr 4 her også:)Tok 10pp med nr 1.men vi prøvde ikke sånn og lette ikke el etc...nr 2 var ikke planalgt,bare ble..12,5mnd mellom 1 og 2.nr 3 var planlagt..tok ca 4pp. Hadde en Sa før nr 3 som var planlagt og det tok 2pp. Kjenner jeg er så spent og ønsker pos test med en gang.blæææh.må vel smøre meg med tålmodighet,men håper jeg har en spire før jul,men tviler:(
Make№4 Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Tok 8 pp med første,5pp med andremann og ingen pp med tredjemann, men nå er vi inne i 12 pp og meste lyst til å gi opp.... Kjenner jeg blir trist og lei når alle andre blir gravide... Ferdig med TR nå så har nok EL ett sted mellom 21-24 november,varieret fra dag 12 til 14 de siste mnd så bare å vente på den. Mistet troen på at vi får det til men man får vel bare fortsette å prøve...syns ikke jeg stresser heller men man ønsker jo så sterkt at det skal skje noe snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå