Gå til innhold

HVor lenge har dere prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Hvor mange pp har dere prøvd.Her er vi i 2pp hvor vi har prøvd med eltester men 3 mnd uten prev,men teller at dette er 2pp siden vi ikke prøvde 1pp.

Kjenner jeg allerede er lei....skulle ønske spiren satt før jul.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutta på p-pilla 16 sept. men første pp denne mnd.

Stresser ikke så mye med det enda,da jeg virkelig håper på svar om fast jobb snart.. men håper jo såklart på en spire før jul ansett,har vært klar for ny baby i 6 mnd jeg ;-)

Skrevet

Vi er inne i 2pp. Men forrige mnd bommet vi på EL tror jeg.

Har ingen symptomer på å være gravid nå. Skal teste på tirsdag. Litt spent selv om jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid

Skrevet

Er inne i pp 10 nå, bruker Clearblue Fertilitetsmonitor (CBFM). Skal begynne på pergotime neste mnd dersom det blir nødvendig. Håpe håpe!

Skrevet

9pp nå...har PCOS så forventer at det tar litt tid...skal trolig starte med pergo når alle de nødvendige prøvene er tatt....godt å vite at vi får hjelp ihvertfall :)

Skrevet

12 pp nå og får ikke starte med pergo før til påske fordi alt såg så bra ut.... Ikke noe bedre enn det men ser mange som får det tidligere så hvorfor ikke vi...!?

Litt frustrert bare...:-)

Skrevet

3 pp her. Ett barn fra før som satt på første forsøk. Håper å være gravid før jul :-) Har ingen ting å klage på som har prøvd såpass kort, men er nok litt utålmodig, ja.

Skrevet

2 år.

Håper dere som er lei etter 2 mnd slipper å prøve så lenge...;-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Dollypopp - følte plusselig at jeg ikke hadde noen rett til å klage...:-)

Lykke til og håper Virkelig det klaffer for dere snart!!

Skrevet

Vi er i 2.pp. Håper også vi tester positivt før jul :)

Hadde vært en fin "julegave" :)

Lykke til!

Skrevet

Ikke gi opp!

Jeg slutta på pilla i september 2008 og vi har prøvd aktivt siden mai 2009.

:-)

Skrevet

Er inne i 2 pp nå. Men lurer på om jeg har begynt å spotte i dette øyeblikk.

Skrevet

8 pp - gikk visst ikke så fort for oss...men kommer nok til slutt.

Har begynt på Wild yam og bidronninggele. Har troen på at NÅ kommer det til å fungere ;)

Lykke til til alle sammen :) Har en god følelse av at det kommer til å klaffe for en av oss denne perioden ;)

Skrevet

Går vel snart over i 12 pp snart regner jeg med :(

Prøver å holde motet oppe, men må inrømme at det ikke alltid er like lett, har hatt 1 MA i løpet av denne tiden, og vi prøver på vårt første barn.

Men håper det snart blir våres tur!! :)

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Prøvde i 3 år før spira satt og har nå en nydelig sønn på 2 år :o) Nå har vi prøvd i over 1 år på nr. 2

Skrevet

vi er i 5pp...sa nesten 2 uker siden (4+3) men vi har lagt oss i hardt arbeid igjen og håper viiirkelig d klaffer og at spiren er kommet for å bli!

Skrevet

Vi er på 3 pp. Håper på en liten spire i julegave i år <3

Skrevet

Vi er i vår 6 pp , begynner å gå rimelig lei av å prøve , ikke minst å få negativ test(det svir godt i hjertet). føler meg så klar for å få baby nå og håper det sitter en spire fast før jul så man kan slappe av i jula og kose seg :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...