mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg har en sønn som er en uke i dag, jeg ammer han, men har nå fått sår (nesten 'åpent" ) på venstre puppen, det gjør såå vondt da han skal ta mat der, noen som har noen tips? råd?? jeg mener jeg var litt slik med nr 1 også, men ikke såå ille, :S ikke noen plager på høyre side. Han tar puppen rett og slik, så vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre.. :S
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Det var sånn med meg og i begynnelsen. Jeg lot helt være å amme på den siden og bare håndmelket for å holde melka i gang frem til såret var borte. Ellers er det jo ammeskjold, men det er jo litt vanskeligere i og med at man må stimulere i gang melke utdrivningen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Stakkars deg...hadde det slik med nummer en og jeg holdt på å gi opp.. Lufttørk hele tiden...sitt inne med luftige topper med knepping foran men hold deg likevel varm Kun pump om du klarer det på den vonde puppen slik at den får gro i fred Salve til knoppen Skjold, det fikk ikke jeg til men... Lykke til kjære deg...grusomt er det...og det er jo gjerne nok med nattevåk og omstilling av hormoner... jeg sliter med tette kanaler nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå