DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Herreminhatt som han hyler...også hele tiden! Det er ikke gråt.. men rop og skrik - skulle tro han ble torturert innimellom! Blir helt svimmel og ør i hodet av dette.. Har vel vart i 4-5 dager nå?.. Kan ikke huske at Vida, eldstejenta, gjorde dette? Noen andre som kjenner igjen dette? Håper han legger av seg denne nye "vanen" sin fort... før jeg/vi blir hørselskadd
Blomsterpiken og tullene Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hehe....kjenner meg godt igjen! Tuppa her er 4,5 mnd, og hun har visst funnet "hylestemmen". Har vel pågått i en uke nå. Hun hyler når hun finner det for godt, når hun leker og er fornøyd, når hun skal legge seg på dagen og når hun står opp om morgenen. Om det går over vet vi ikke, satser på at hun varierer mer Og ja, det stikker i ørene til tider
Noregsgard Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Hehe sønnen min har også begynt å hyle de siste dagene, han er snart 3 mnd. Når jeg legger han ned på babygymmen og lar han leke litt for seg selv så er denne hylinga hans måte å leke/snakke med figurene som henger over han. Han hyler også når han kjeder seg. Ikke gråt eller sutring, bare høye hyl og skrik. Synes det er litt morsomt jeg da, men det kan fort føre til hodeverk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå