Gå til innhold

Hormon surr... <3-sukk. venter på TR, så ut til å starte Torsdag kveld - ingen blødning siden... neg. G test i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff og huff...

I oktober for 1 år siden satte jeg inn hormonspiral... Den gang var syklus i orden, kroppen fungerte optimalt ifht trening/vekt og jeg var generelt frisk.

Med hormonspiralen fulgte hormonproblemer delux, grining, humørsvingninger, vektøkning, slapphet, oppblåsthet, blødninger (hver dag i 6mnd), konstant forkjølelse, m.m.

Fjernet spiralen på dagen 6 måneder etter den ble satt inn, blødningene opphørte og jeg fikk nogenlunde syklus tilbake... Hatt litt uregelmessige, men ca slik: 32 dager, 46 dager, 32 dager, 32, 32, 31.

Nå fikk jeg blødning på dag 31 igjen, men ikke noe dag 32,33 eller 34. Forventet mens, men ikke noe skjer. vil så gjerne bli gravid men helt håpløst når kroppen surrer så med hormoner!

Vi hadde egentlig tenk å vente noen år, men siden spiralen ikke funket som prevensjon og jeg fikk fast jobb i vinter så ble det plutselig mulig å tenke familie forøkning isteden:)

Har gått til behandling hos homeopat for homonsurret og burde vel egentlig passe på kostholdet mitt, men er så utrolig lei av "kur" kost. Blir helt desperat etter søtsaker når jeg ikke skal ha de;)

Tror det er liten sjanse for å bli gravid så lenge kroppen ikke fungerer, men er så lei av å kjempe...

Huff, vet ikke hvor lett det var å følge med i dette, men takk til dere som gidder å lese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...