Gå til innhold

Kan det klaffe denne måneden?

Anbefalte innlegg

Har faktisk en reell sjans for å bli gravid denne måneden, kjæresten har for første gang "stått løpet ut" hele TO ganger..hehe..skjønner jo at det må mye flaks til for å bli gravid første gangen og med så få prøveganger på en periode..men blir jo kjempespent likevel. Noen som kan se om dette kan få noen resultater, eller om jeg må smøre meg med tålmodighet? Takk på forhånd. 230982. Gir selvfølgelig tilbakemelding når jeg vet, IKM er ikke før i slutten av måneden.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142555894-kan-det-klaffe-denne-m%C3%A5neden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan legge noen kort for deg om du vil, men jeg har ikke gjort dette så mange ganger sånn at du vet det.. det eneste jeg kan gjøre er å fortelle deg hvilke kort som enten detter ut når jeg stokker, eller de jeg legger.. men jeg kan ikke forklare deg hva de betyr, det får være opp til deg å tolke :) Jeg kan prøve mitt beste, men husk at jeg er amatør på området ;) Bare å si fra om du vil at jeg skal prøve :)

Da la jeg 1 kort for deg nå.. Og det ble Five of Pentacles:

Ser ut som du har kommet ut i noe som stresser deg veldig og du går i motvind, sier kortet iallefall.. altså uventa forandringer.. står: You are obsessing about the potential og losing what you have worked hard to gain.. så står det at : dette er en tid hvor du har best av å fokusere på hva som er "important", og å heller bruke energiene dine på å "overleve" denne stressende perioden..

Skal legge ett kort til for å se om d er noe mer her:

The World: meaning: a state of wholeness , self-awareness, oneness with all living things.. Noe som er litt interessangt om historien til henne på kortet er at: Hun ville ha barn men det virket som hun ikke fikk de, og hun fannt til slutt ut at det var hennes far som gjorde at hun ble forhindret i å få barnene sine (for hun visste at hun skulle få de).. fordi faren var mørket for henne.. hun hadde en sønn fraførav står det, og hun gav sønnen et instrument når hun var på sitt mest frustrerende tidspunkt... sønnen kastrerte faren hennes og først da fikk hun barna sine...mange var det og... så om du kan tyde noe fra denne historien kansje? Kansje du har noe som legger skygge for deg som du må ordne opp i først? noe som blokkerer? Jeg følte det var noe med denne historien iallefall..

Jeg vet jeg er kansje ikke så flink, og har ikke gjort dette så mange ganger, så du må nesten ta det ed en klype salt egentlig :) MEn om du føler at det stemmer og at d er noe med dette så må du si fra :)

Annonse

hmm. føle at jeg måtte si denne setningen slik at du forsto den bedre... det står om faren hennes.. altså faren til Gaia: The teeming life could not emerge from a womb cloacked by the smothering darkness of their father... så jeg har sagt feil... altså sønnen til Gaia kastrerte sin far.. altså loverboyen til Gaia... dette hadde visst ikke noe med hennes far å gjøre... det var mannen :P sorry

Altså... alle de gangene jeg skrev faren til Gaia, så mente jeg mannen til Gaia :P prøv å se om du finner historien på nettet selv om Gaia gudinnen.. :)

http://www.pantheon.org/articles/g/gaia.html

her fannt jeg det.. legg merke til der setningen starter med: After the separation of the Earth from the Sky...

Der står det mye interessangt.. kansje det er noe du må "separate" først? ;) håper dette hjelper deg..

oi så mye du har skrevet! :-D Fikk ikke sjansen til å se dette før nå, så fikk ikke tenkt på det rundt 13 tia, men jeg skal lese nøye gjennom det, og så gir jeg deg tilbakemelding. Sender deg det på pm hvis det er i orden? Var noe du traff så på som jeg ikke vil legge ut på nett.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...