♥lykkelig♥ Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 jeg er litt frustrert, og vil vite kjønn på den lille i magen <3 fikk ikke vite det på ordinær UL. er det noen fra Harstad området som vet om det er ultralyd tilbud her, utenom ordinær ul?? Hørte at det kanskje var 3D her, men har ikke fått sjekket ut noe enda :/
L_A Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 hei. er ikke helt sikker men tror du må til tromsø eller bodø for å ta 3d ul.jeg skal selv ta 3d ul i bodø.en privat jordmortjeneste som heter *på vei* som tar det lykke til
TrueHæppiness Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Lurte på det samme for en tid tilbake siden, men tror og det blir tromsø el Bodø. Harstad har nå 3D, så håper den blir brukt til den ordinære ul i desember:)
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Harstad har 3D ja, men på sykehuset. med dattra mi fikk jeg med noen bilder i 3D i tilleg til vanlige:)
Mai11Mamma Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Trodde 3d måtte tas etter uke 30? Og da er vel det for tidlig å få det på den ordinære. Har hørt at man kan få 3d på sykehuset i Harstad ved å betale en liten egenandel. Men vet ikke det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå