Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk... Jeg har ei lang og slank jente som bruker libero str 3. Om dagen går det helt fint, men om natta blir bleia rett og slett for full! Hu veier ca 6,5 kg.. Har prøvd landlord, coop, Libero up & go nr 4 og vanlig Libero nr 4, men ingen blir tette nok.. De er rett og slett for store..

Pampers kan hun ikke bruke for de tåler hun ikke.. (Blir knall rød etter en liten stund)

Nå skifter jeg bleie en gang veldig tidlig om morgenen for å unngå lekkasajer, men det ødelegger søvnen til oss begge...

Noen forslag?

Tøybleier er forresten ikke akutuelt, pga blandt annet lite tørkeplass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Frist Price eller det å gå opp en størrelse på natta?

Skrevet

Vi bruker Coop sine på natta, ingen lekkasje da:)

Skrevet

Hvis du bruker vanlige tapebleier og strammer nok, så bør det bli tett nok. Jeg ville prøvd vanlig libero nr4 igjen og strammet så godt som mulig og i tillegg passet på at kanten rundt beina ikke er brettet innover, da bør det bli tett. Jeg har en sønn på ca8kg som også tisser mye på natta og til han har jeg byttet til libero nr5 som går fra 10kg og når jeg strammer den så godt jeg kan over magen, så holder den helt fint hele natta.

Skrevet

Har prøvd coop-bleiene også..

Jeg har virkelig prøvd å stramme det som går og enda mer med alle bleiene jeg har prøvd, Jeg passer også på kanten rundt lårene.. Men jenta mi er såpass tynn at det er umulig å stramme de nok.. Da må jeg nok teipe med vanlig teip både rundt magen og lårene.. Libero nr 3 må jeg fortsatt stramme så endene møtes og overlapper litt..

Men first price har jeg ikke prøvd... Er de smalere enn libero? Og hvilke butikker selger de?

Andre mødre snakker om hvor mange ringer barna har på ankler, håndledd og andre steder.. Jenta mi har nesten to kvarte ringer på lårene.. nesten..

(Hu er ikke underernært, bare lang og slank, og hu følger sin egen kurve)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...