Tante_Esel Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 er henvist, og faatt brev om at vi vurderes... naa lurer jeg paa hva jeg kan forvente av ventetid før vi faar time....
Satya Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Når vi ble henvist, sto forventet ventetid (ca 4 mnd) i brevet. Men det sto også at vi kunne stå på en tilkallingsliste i tilfelle avbestillinger, og det gjorde vi. Vi kom inn etter én mnd og er i gang nå! Normalt tror jeg de sender ut brev med innkalling til time 3-4 uler før timen. Lykke til!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Hei! Vi ble henvist 30.sept.10 Første konsult 27.jan.11 Leeenge
Emmj Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Ble henvist i Februar (st.olavs) , fikk høre fra dem Juni, skulle egentlig starte opp August, men pga TR på villspor så ble det utsatt til September..
☆☆☆ Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Fikk du bekreftelse på at søknaden var mottatt? Vi blir henvist St.Olavs i disse tider, og bekymrer meg for det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå