Sunshine med småtroll:) Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Hopper over fra bim til dib etter å ha fått verdens fineste lillebror. Han er rake motsetning av hva storebroren var: rolig og veldig tålmodig. Ingen problemer med han. Det var/er en stor gutt. Var hele 3935 gram og 52 cm lang og kom til 8 november med akutt ks. Det samme skjedde med storebror så hvis det en gang blir en til så blir det ks der siden man ikke skal føde etter 2 ks.. Skal si det er en omvending å gå fra 1 til 2..men pjokken er jo knapt ei uke så regner med at ting går lettere om ei lita stund. Håper iallefall det;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Grattis så mye, og velkommen inn hit:) Jeg er også nybakt tobarnsmamma- fikk minstejenta for snart 8 uker siden, og har fra før av ei jente på 2 år. Til nå har det gått aldeles strålende det hele- null sjalusi og bare fryd og gammen, så nå krysser vi fingrene for at det fortsetter slik videre framover også
Novadona Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Velkommen inn igjen Ja, en uke er ikke mye, han blir nok like "snill" som storebror
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Gratulerer med lille Synes jeg husker nicket ditt fra sist? Jeg har ei jente på 2,5 - født mai 08. Så var endel her inne både før og etter det :=) Uansett, lykke til videre!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Ingen sjalusi? Heldiggrisa du da..Storebror her i huset har et elsk/hatforhold til sin nye lillebror. Han får utallinge mange nusser og koser, men har også blitt skalla til, slått og klypt...det går vel over håper jeg:-) Sist jeg var her het jeg Sunshine og Elias:-) (tror jeg) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå