Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Har kjøpt stelleveske til vogna, woho Hva har man i den? Bleier... Skift. Våtservietter... Mer?
unge2011*har født* Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 jepp, tar gjerne imot tips eg også på hva som er lurt å ha i stelleveska
Sannali Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Det du til vanlig har i håndveska di, fra nå av er stelleveska også dèt:) Forrige gang hadde jeg bla: - bleier - engangs stelleunderlag - engangshansker (for bæsjebleier på tur) - håndsprit (i tilfelle bæsjebleier på tur og ingen engangshanskerÜ, samt for min egen del) - våtservietter (selv for de som bruker mesoft er det ikke alltid vann tilgjengelig) - evt mesoft og en liten sprayflaske med babyolje (kjøp sånne reisegreier man kan fylle på) - ammeinnlegg (kjøpte Chikko sine den gang, da de kom enkeltpakket og det føltes mest hygienisk og praktisk) - bleieposer (gjerne på rull, funker like bra til skittentøy som til bleier) - gjerne to par skift - sitteunderlag (tynt, sammenleggbart, igjen tur)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2010 Takk! Ekstra smokk, er det jeg kommer på Husker seriøst ikke hva jeg hadde i den sist Har lyst til å ha den helt klar til første trilletur HI.
mastermind Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Det ble mindre og mindre i den etterhvert )) Noen bleier, våtservietter, ammeinnlegg (og siden noen diskuterer merker så er coop sine gode, natusan er grusomme, de dyre er sikkert gode), kleskift (body, strømpebukse og bukse, evt sokker), smukk, trekantsmikke, stelleunderlag, antibac, flaske for de som ikke ammer, en ekstra genser til meg selv (ikke få uhell med gulp osv) gulpeklut.
Gjest Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Ekstra skift Bind til mor er greit å ha hvis du ikke har det i veska di. Også alt det andre som er nevnt over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå