Gjest Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Går det an å bruke sånn fargepulver de har på Jernia i melis? Tenkte å lage litt fargerike pepperkaker med litt knæsje farger! Vet dere forresten hvilke farger de har der? Kunne tenke meg mintgrønn, rosa, turkis, limegrønn og orange?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 De har noen pastafarger fra Wilton på Jernia, de går det bra å farge melis med! Bare å huske å bruke veelidig lite farge.. Hun på Jernia sa som eksempel at for å farge en stor bolle med krem, trengte du bare dyppe tuppen av en tannpirker ned i fargen og så ned i kremen. Har desverre ikke testet selv enda, kjøpte idag :-)
Gjest Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Takk for svar, da skal jeg prøve det. Vet du hvilke farger de har der?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 På Jerniaen her i byen har de hvertfall all mulige farger.. Men kan jo være at utvalget er forskjellig fra butikk til butikk. Jeg selv kjøpte et sett med åtte farger, sånn som dette: http://www.cacas.no/Produkt/03-610
Villa Perlesukker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 mintgrønn, lime, rosa, turlig og oransj får du om du kjøper: skyblue, red red og golden yellow fra wilton... de finnes på jernia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå