Gå til innhold

når se kjønn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han må være flink :) allerede i uke 12?

Jeg fikk vite gutt i uke 14 :) Men vet ikke om jeg tør å stole på det enda ... ønsker meg så sinnsykt en gutt denne gangen etter 3 jenter :)

har du et ultralydbilde du vil dele??

Blir vanskelig å se helt klart kjønn så tidlig.. Fort gjort å ta feil :) Jeg fikk vite det i uke 16, og det stemte ;) men i uke 12 blir det kanskje litt gjetting også ? De er jo veldig små..

Hørt om flere som har fått vite kjønn tidlig, og så har det vært det andre kjønn på senere UL ;) Så er jo vanskelig å vite .... Samtidig så er det vanskelig å vente =D Er jo spennende!

Blir vanskelig å se helt klart kjønn så tidlig.. Fort gjort å ta feil :) Jeg fikk vite det i uke 16, og det stemte ;) men i uke 12 blir det kanskje litt gjetting også ? De er jo veldig små..

Hørt om flere som har fått vite kjønn tidlig, og så har det vært det andre kjønn på senere UL ;) Så er jo vanskelig å vite .... Samtidig så er det vanskelig å vente =D Er jo spennende!

Annonse

På ul nå 12+2 så var gyn 90% sikker på kjønnet, men ba oss vente til ordinær ul med å ønske oss farget tøy i tilfellet.. ;o) Men han har visst veldig godt utstyr, da. -Og et trenet øye -jeg så ikke noe som lignet på noe som helst, he he. Skal bli spennende om det stemmer, for han var temmelig sikker.

Fikk også vite i uke 12 at det med 90% blir en jente! Jeg spurte ikke etter kjønnet fordi jeg trodde ikke de kunne se så tidlig! Jordmoren spurte meg hva jeg hadde fra før og da jeg sa tre gutter sa hun at nå ser det ut som du endelig har klart å lage jenta;) Det hadde vert fantastisk morro,men tar det ikke helt for god fisk før den ordinære ultralyden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...