Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere,

jeg er bare kort innpå for å fortelle at mitt planlagte keisersnitt gikk veldig bra. Og det til tross for at jeg i utgangspunktet var verdens reddeste pasient!!! Alle jeg møtte på min vei var forståelsesfulle og proffe. Jeg fikk lagt inn urinkateter etter at spinalen var satt (!), alle forklarte hva de drev med, og jeg kjente ingen smerte. Jeg skal likevel ikke underslå at jeg synes flere ting var svært ubehagelige; følelsen i beina, lydene under operasjonen osv. Smertene etter inngrepet var heller ikke gode, og man ble liksom litt "invalidisert" i starten, på et tidspunkt hvor man helst skulle ha følt seg frisk og rørlig. På den annen side; en fødsel er ikke alltid så grei verken fysisk eller psykisk, så jeg angret ALDRI på avgjørelsen om keisersnitt for min del. Jeg kom hjem på dag 3, og har klart meg fint her hjemme. Det frister ikke akkurat å gå ut på trilletur, og jeg kjenner hugg og "sildring" i såret og nedenfor som stresser meg litt, fordi jeg vet at komplikasjoner fortsatt kan oppstå fremover.... Men når det er sagt: Jeg hadde en god erfaring med ks så langt! :-)

PS: Og så må jeg selvsagt legge til at resultatet ble upåklagelig! Verdens nydeligste lille gutt er endelig sammen med oss, og jeg gleder meg til å nyte tiden sammen med mitt aller siste barn!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142554927-kort-innp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...