Gå til innhold

*pust og pes* - Jeg er så tungpustet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt sliten, jeg er så tungpustet!

Er bare i uke 33, blir det verre utover?

Kjenner at hjertet dunker, og jeg må trekke virkelig etter pust, bare for den minste ting... Noen tips mot dette??

Fortsetter under...

Skrevet

Har ingen tips desverre, men jeg kjenner fenomenet ja :P

Skrevet

Vet!:)

Puster som en hval og leter stadig etter stillinger hvor jeg får mer luft. Hjelper litt å rette seg opp, skyve skuldrene bak og puste godt med munnen åpen. Uke 32 selv.

Fikk forresten kommentar fra en på ca 5 her om dagen da jeg kom opp bakken til barnehagen: "hvorfor går du med munnen åpen hele tiden?" :))

Skrevet

Åh, godt det ikke bare er meg da! Trodde dette var mer vanlig helt på slutten! Tror ikke jeg hadde det slik med førstemann... Ikke noe jeg kan huske i hvert fall :)

Pust og peeees... :P

Får håpe det ikke blir helt ille da :P

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Kjenner meg godt igjen!

Har aldri pustet, pest og stønnet så mye over helt trivielle ting, som å gå opp trappa eller ta på meg sko. Huff :P Hvis det blir stort verre enn det her tror jeg nesten jeg må leie meg en assistent ;)

Skrevet

Hvis jeg har masse på hjertet eller blir litt engasjert i en diskusjon blir jeg rett og slett anpusten av å prate!! :) Hihi, det er rett og slett litt morsomt til tider! Må ta meg en pause og trekke pusten dypt før jeg prater videre! Men så er det kun 3 dager til termin og magen har ikke sunket enda, så lungene har ikke akkurat store plassen heller! Får unnskylde meg med det tenker jeg! ;)

Annonse

Skrevet

Hi hi, det gjelder meg også,,, spesielt hvis jeg skal legge meg ned på sofaen.. da puster jeg som en hval før jeg har kommet i riktig posisjon...

Bra kommentar av den 5 åringen litt lenger opp her.. hehe..

Puster og peser ja, er i 34 uka.. Var sånn under forrige svangerskap også da.. og skylder på dårlig lungekapasitet,,enda det sto et eller annet sted at man egentlig teoretisk hadde større lungekapasitet i et svangerskap på grunn av et eller annet, men det overså jeg for jeg har IKKE stor lungekapasitet, og MÅ ha det som unnskyldning :)

Vi får puste og pese oss i mål jenter!!

Skrevet

Har dessverre ingen tips, men skulle veldig gjerne hatt det.

Her er det tungt å puste noen ganger når jeg sitter i sofaen også. Innimellom hjelper det å rette seg litt opp, men ikke alltid det hjelper heller. Da er det nesten som jeg får panikk fordi det er så vanskelig å puste. Kan ikke huske at det var slik sist jeg gikk gravid, men det er vel en del jeg har glemt siden da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...