Gjest Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Er det andre enn oss som har 2åringen på same soverom som seg sjølv?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Her har 3åringen akkurat flyttet ut av soverommet vårt. Grunnen til at han har sovet på samme rom som oss så lenge, er at vi ikke har hatt nok rom før nå. Synes det har gått helt supert å ha han inne hos oss så lenge. Og så har det vært kjempeenkelt å ha han i nærheten de nettene han har våknet av ulike årsaker!
Gjest Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Så fint at det er andre med gode erfaringar:) Korleis var overgangen til nytt rom?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 3 åringen min sover en del sammen med oss. Synes det er kjempekoselig å gjøre det av og til selvom hun er stor jente og er flink til å legge seg hos seg selv og som regel sover hele natta. Hvis det har skjedd noe spesielt, hun er lei seg for noe, syk eller våkner på natta så ligger hun hos oss.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Overgangen til eget rom gikk helt supert egentlig. Men han har ikke rom helt alene da. Han deler det med storebroren som er her annenhver uke. De første nettene hadde han rommet for seg selv, og det var kjempestas å ligge i ny, stor seng på eget rom. Var litt spent på hvordan det kom til å gå når broren kom, men det gikk helt fint. Minsten legger seg halvannen time før broren, så han sover søtt når eldste legger seg. Men det hender fortsatt at han kommer inn til oss for å sove de siste timene av natta i senga vår da. Men det synes jeg bare er kos, så lenge det ikke er hver natt! Hilsen anonym 22:34
-trollemor- Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Vi har en 2 åring som kommer inn hver natt. Syntes det er veldig koselig og ser ikke noe problem på det. Men er spent hvordan det blir når lillebror kommer til verden... Flott at det har fungert så bra for dere og. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Vi bor i hybel med kun ett soverom og det nytter ikke å sove på stua, så jeg har kjøpt familiekøyeseng. Snuppa sover nede, mor sover oppe..litt.. Hun pleier å våkne i ett/to tiden på natta og "maser" meg ned i køya hennes. Synes det er kos, men jeg gleder meg til vi får råd til et større sted å bo, med mitt eget soverom!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Samsover vi og. Vi har tatt et bevisst valg rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå