Gå til innhold

Er babyer parasitter for kroppen?

Anbefalte innlegg

Har begynt hos fysio, og han mener at for noen er det å ha barn i magen det samme som å ha et slags virus som kroppen må kjempe imot?

Jeg går hos han mtp bekkenløsning og låsning. Og han sier at musklene mine er i helspenn fordi kroppen reagerer med "fare" på lille babytass.

Det er vel ikke slik? Kroppen er jo laget for å bære frem barn, er den ikke?

Han er også så negativ mtp bekkenløsningen, og sa allerede første gangen jeg var der at jeg bare måtte innse at det kom til å bli et langt, smertefullt og tøft svangerskap siden jeg allerede har mye vondt og gangproblemer!

Heldigvis har jeg hatt årevis med nervesmerter fra tidligere dårlig rygg, så jeg vet jeg skal holde ut de neste 6 mnd. Det venter jo en så fantastisk belønning til slutt =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142554731-er-babyer-parasitter-for-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I boken til Gro Nylander som heter "På vei" står det at kroppen produserer noen hormoner for å skjule fosteret for immunsystemet vårt. Hvis ikke vil kroppen forsøke å støte fosteret ut, siden det fremmede celler i kroppen og en enorm fart på celledelingen som foregår inni livmoren. Det er jo 50% fremmede gener og celler, så det er ikke veldig ulogisk at det er slik. Om det er det som forårsaker dine plager aner jeg ikke, men kan i hvert fall belyse "parasittproblematikken". ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...