lykkeligmor til to<3 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Her går det i leverpostei, prim, skinke og av og til litt smøreost. Lurer på om han kan få litt hvitost og brunost???
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Tusta får leverpostei, makrell i tomat, prim skinkeost.. Går mest i smørepålegg siden det er enklest når bitene er så små.
Gjest Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Tusta vår har nettopp begynt med brødskive, så vi har ikke kommet i gang med så mange typer pålegg ennå. Leverpostei og banan er foreløpig prøvd ut, begge med suksess!
Kate77 Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Har også makrell i tillegg til de du nevner, har ikke prøvd skinke da men. Brunost setter seg veldig i ganen så det kan det nok være greit å vente med.
hol(L)y COW Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Leverpostei, kaviar og makrell i tomat er prøvd med suksess foreløpig.
Dina-lill Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 har deres barn tenner? Eller siden dere gir de skive? Min datter har kun to fortenner nede. Jeg har ikke turt å gi min datter som er 9 mnd i dag, skive enda. er så redd for at hun skal få maten fast i halsen.. er jeg kanskje litt for pysete? :)
Kate77 Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Har akkurat fått to som så vidt stikker fram. Men har gitt han skive siden han var ca seks mnd. Tygger helt fint med gommene:) Om du er redd gir du bare helt små biter i starten så hun får øvet seg.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Lille jenta mi er 6 mnd, og hun har fått brød i en uke. Det tok et par dager før hun vente seg til å spise brød, og to ganger fikk vi hele mageinnholdet i retur. Nå går 1/2 skive ned på høykant, og hun liker leverpostei og prøver oss frem med makrell i tomat Hun tøyer kjempefint med gommene, og jeg gir vann innimellom slagene for å få med rester som er i munnen. Hun elsker brød:)
MammantM Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Datteren min har spist brødskive en god stund med bare 2 fortenner nede som din datter. Det har godt kjempe fint! Har ikke satt fast noe ENNDA (bank i bordet)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå