Gå til innhold

Hva har dere på brødskiva til deres små på ca 8 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i leverpostei, prim, skinke og av og til litt smøreost. Lurer på om han kan få litt hvitost og brunost???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusta får leverpostei, makrell i tomat, prim skinkeost.. Går mest i smørepålegg siden det er enklest når bitene er så små.

Skrevet

Tusta vår har nettopp begynt med brødskive, så vi har ikke kommet i gang med så mange typer pålegg ennå. Leverpostei og banan er foreløpig prøvd ut, begge med suksess! :)

Skrevet

Har også makrell i tillegg til de du nevner, har ikke prøvd skinke da men. Brunost setter seg veldig i ganen så det kan det nok være greit å vente med.

Skrevet

Leverpostei, kaviar og makrell i tomat er prøvd med suksess foreløpig.

Skrevet

har deres barn tenner? Eller siden dere gir de skive? Min datter har kun to fortenner nede.

Jeg har ikke turt å gi min datter som er 9 mnd i dag, skive enda. er så redd for at hun skal få maten fast i halsen..

er jeg kanskje litt for pysete? :) :)

Skrevet

Har akkurat fått to som så vidt stikker fram. Men har gitt han skive siden han var ca seks mnd. Tygger helt fint med gommene:) Om du er redd gir du bare helt små biter i starten så hun får øvet seg.

Skrevet

Lille jenta mi er 6 mnd, og hun har fått brød i en uke. Det tok et par dager før hun vente seg til å spise brød, og to ganger fikk vi hele mageinnholdet i retur. Nå går 1/2 skive ned på høykant, og hun liker leverpostei og prøver oss frem med makrell i tomat :)

Hun tøyer kjempefint med gommene, og jeg gir vann innimellom slagene for å få med rester som er i munnen. Hun elsker brød:)

Skrevet

Datteren min har spist brødskive en god stund med bare 2 fortenner nede som din datter. Det har godt kjempe fint! Har ikke satt fast noe ENNDA (bank i bordet)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...