Gå til innhold

Overstått!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er vi hjemme med lillegutt! Det føles faktisk enda mer fantastisk enn jeg kunne forestille meg, og jeg er usigelig lettet! :-)

Jeg hadde gruet meg til fødsel/keisersnitt i noe som føltes som en evighet, så da dagen for planagt keisersnitt kom, var jeg skikkelig "skjerpet". Var godt forberedt på alt som skulle skje, alle små prosedyrer; kateter, veneflon, barbering, spinal - men likevel var jeg hypernervøs og skalv nesten hele tiden. De jobbet og halte og dro og banket bak forhenget, mens jeg snakket og skalv og klødde og var bekymret "der framme"....

Er utrolig glad for å kunne si at alle jeg møtte på min vei gjennom keisersnittet (og det er jo ikke rent få!) var utrolig profesjonelle, hyggelige og omsorgsfulle. De smilte, trøstet og beroliget - de informerte, kontrollerte og klappet meg. Jeg skal ikke underslå at jeg synes det var endel ubehag knyttet til selve inngrepet, men all honnør til de som gjorde jobben sammen og som til slutt kunne løfte opp verdens beste gutt til mammaen sin!!! Pappaen strigråt ved siden av.

Vi hadde to dager på barsel før vi fikk dra hjem. Det var nokså slitsomme dager med mye nattevåk, skrik fra babyer og bygningsarbeidere som holdt på rett utenfor. Endel smerter blir det jo også etter en slik operasjon, men alt i alt er jeg happy for å kunne oppsummere med at alt har gått fint så langt med mor og barn! Jeg er lykkelig og evig takknemlig for å få oppleve dette igjen! Det blir mitt siste barn, så denne tiden skal nytes!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig lesning! Kos deg skikkelig i tiden som kommer;)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille! :) :)

Skrevet

Gratulerer :) Og takk for historien!

Skrevet

Syns det er så godt å lese alle disse historiene som ender så godt!! Gleder meg bare enda mer til jeg skal få hilse på min egen lille gutt!!

Gratulerer SÅ masse!!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)) Høres ut som en ok opplevelse til tross for mye følelser og uro på forhånd! Om en drøy måned er det min tur til å ta plass på operasjonsbordet, og jeg har også begynt å grue meg. Da skal jeg tenke på deg, og at det gikk helt fint:)

Skrevet

Gratulerer SÅÅ mye! Godt å høre at alt gikk så bra med inngrepet. Kos dere massemasse og nyt dagene :D

Skrevet

Gratulerer så mye :) Så bra å se at alt gikk bra med dere alle. Jeg har vært i sånn ammetåke etter barsel oppholdet at jeg ikke husket du skulle ta KS. begynte å etterlyse deg siden jeg ikke så at du hadde skrevet noe. Hehe.. Håper alt går bra med dere hjemme og at det blir mindre nattevåk videre. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Hei, og takk for alle hilsener. Nå skal vi bare kose oss hjemme, bli bedre kjent og komme ordentlig i form igjen! :-)

Vil også takke dere alle for gode råd og masse støtte underveis i svangerskapet. Synes det har vært så godt å ha dette forumet - og kommer sikkert fortsatt til å titte innom en gang i blant for å følge med "mine kjente" fremover.

Lykke til videre alle sammen, både dere som har fått, og dere som fortsatt venter utålmodig! Og et ekstra heia-rop til dere som sliter og er av den bekymrete sorten - sånn som jeg selv har vært. ;-)

Stor klem fra

• 2 uker senere...
Skrevet

Bedre sent enn aldri, men gratulerer så mye! Og så kjempebra at det hele gikk så fint. :-) :-) :-)

Har bare ikke tid til å sitte på dataen lenger jeg.. Derfor jeg er sent ute med å lese innlegget ditt. Men det er vel akkurat sånn det skal være.

Håper dere koser dere masse hjemme dere også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...