Gå til innhold

Når begynner man med vippestol, babygym leker osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som clueless førstegangs lurer jeg på når man begynner med ting som

Vippestol

Babygym

Leker (eller ting som singler som de kan se på...)

Bæresjal er vel fint m en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med vippestolen når han var 4uker.. Var på det laveste, ikke bratt rygg.. Eneste måten jeg kunne tisse osv om han var våken.. Han satt aldri lenge om gangen. 5min nå og da gjør nok ikke så mye.. Man må jo spise, dusje, gå på do noen ganger.. :P

Babygym kan man vel kanskje begynne når de er mer våkne og litt mer interresert i ting rundt seg.. Kanskje fra 5-6uker.. (?) Hehe, husker ikke nøyaktig tid vi begynte med det..

Skrevet

Ok flott takk, da venter vi litt.

Det var det med å dusje og gå på do ja...

Skrevet

Jeg kunne fort begynt med vippestolen før 4uker altså, vat bare det at jeg glemte at jeg hadde den.. *ammetåka var inne for fullt*, :P Så lenge det er med måte så gjør det ingenting.. :)

Skrevet

Vippestol: Kun når hun får grøt. Før hun begynte med grøt hendte det hun satt der mens vi spiste middag- det gjør hun av og til nå også, ellers er hun kun på gulvet.

Babygym: Da de begynte å være så våkne at de kikker rundt på det som er rundt dem- varierer nok, men ganske tidlig var det. Men ting med mye lyd og som beveger seg venta vi med til de ble mere "dreven" i babygymen!

Andre leker har vi lagt på brystet deres fra man ser de prøver å gripe etter ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...