Gå til innhold

Igår kjente jeg tydelige spark fra den lille :)

Anbefalte innlegg

Satt på en en pizza rest og skulle til å begynne med å spise da jeg plutselig kjente noe fra magen min og tenlte på hva kunne det der være... Plutselig kjente jeg det på nytt og så på nytt før det gikk opp for meg at det er lille banet som sparker :) Er 17+3 og har kjent småkriblinger og romestering der nede i et par uker, men aldri spark. Ikke kjent noe idag, men regner med at jeg ikke kjenner noe hver dag.

Var så herlig å endelig kunne kjenne skikkelig livstegn fra den lille <3

Om 2 uker er det ordinær ultralyd og kjenner jeg begynner å glede meg til å se h*n igjen....

Fortsetter under...

Helt herlig!!!

Jeg kjente i starten det aller best etter at jeg hadde lagt meg på kvelden, og ikke hadde noen annen "input" som forstyrret. Nå som jeg er 25 uker er det når som helst på dagen, og ikke lenger så mye på kvelden når jeg skal sove... Så det forandrer seg visst...

Nyt følelsen!!

Jeg kjente også spark på samme tid som deg. En utrolig god, men rar følelse.

Tenk at nå fremover vil du kjenne små spark eller dult nesten hver dag. Tok meg faktisk litt tid før jeg ble vant med det.

Hoppet i stolen hver gang jeg kjente noe, og samboeren bare lo av meg!

Nå er det bare føtter og rumpe og resten av kroppen som stikker ut fra magen her. Elsker dette her! Gled deg Carina og lykke til på UL!

Stor klem

Ja jeg ska nyte det:) KJenner små bobler som sprekker til tider helt der nede så må vel være lillebanet.

Tenkt at du snart er ferdig perle :) Du får ha masse lykke til med fødselen :)

Annonse

Så utrolig herlig Carina, gleder meg til å kjenne det litt mer jeg også :)

Kjenner bare litt bevegelser innimellom, og jeg synes det er like fantastisk hver gang selv om det ikke er så ofte ennå!! Gleder meg til å kjenne mer hver dag!!

Perle79: Lykke, lykke til med nært forestående fødsel!!! Spent på dine vegne jeg altså ;) Håper du har tid og lyst til å komme med en fødselshistorie her inne etterhvert :)

Stoooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...