Gå til innhold

EL-smerter mellom EL og IKM

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt kjenner jeg at egget løsner, og har sterke smerter 6-10 timer den dagen jeg har eggløsning. Denne mnd derimot har jeg hatt samme type smerter, men svakere, hverdag etter eggløsning. Jeg har ikm i morgen på 13 dpo. Har noen av dere vært borti dette, evt kan forklare hva det kan være..... (Jeg testet på 11 dpo og den var negativ)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Har også ikm i morgen, tenkte ta en test da! Skjønner ikke hvorfor jeg skal kjenne sånne smerter nå...

Skrevet

Dytter denne, ser flere har svart, men jeg får ikke opp svarene. Kanskje de kommer om jeg svarer igjen. ;)

Skrevet

Dytter denne jeg også....

Da har vi en spennende dag i dag, to+en til.

Lykke til!!

Skrevet

Testa i dag jeg.. negativ! Men mensen er heller ikke kommet da... tar ny test om et par dager om den ikke kommer.

I går hadde jeg kraftige EL smerter.. men det kan jo ikke være det. Hadde jo EL for to uker siden også.

Skrevet

Sammen har... Har ALLTID hatt EL-smerter på den dagen jeg har EL, men ikke kjent noe i etterpå. Denne gangen har jeg hatt EL-smerter hverdag. Men jeg pleier å få skikkelig mensmurring i forkant av mensen, men det har jeg ikke fått denne gangen, bare samme smertene i eggstokker (det området).

Jeg har ikke testet i dag, vil vente å se om TR kommer i løpet av dagen. Hun pleier å være presis og komme på ettermiddagen.

Krysser fingrene for oss!!

Skrevet

Å det er så spennende!!

Jeg tror vi begge er gravide jeg! :) Lov til å håpe litt til ihvertfall. Her også er TR alltid presis.. så veldig rart jeg ikke har fått henne enda. Ingen mensmurringer med meg heller, bare "ELsmerter"..

Skrevet

jeg har ikke ikm før på lørdag. men jeg har også hat mye el lignende stikninger denne mnd..

lykke til med testinga :)

Skrevet

La inn sp.mål til "Spør jordmødrene" og her er svaret:

"Hei du!

Det finnes uttalige variasjoner i en kvinnes syklus, og ofte opplever vi forandringer. Det trenger ikke bety at noe er unormalt, men at det er en naturlig variasjon. Underlivssmerter kan i noen tilfeller tegn på graviditet, underlivsinfeksjoner etc, så om smertene vedvarer eller øker, bør du få det undersøkt av en gynekolog.

Lykke til!"

Krysser fingrene for at TR ikke kommer i dag!!!

Skrevet

Smertene har ihvertfall avtatt med meg nå. Stikker bare litt inn i mellom..

Men heller ingen mens! Du da? Har den kommet med deg?

Skrevet

Oi....

Jeg tok en test når jeg kom hjem i kveld og den var svakt positiv. Må prøve igjen i morgen tidlig, bare for å være helt sikker!! Men vi så streken begge to:)

Spennende!!

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

hei hei :)

Jeg har hatt stikkinger fra EL og har det fortsatt. Venter mens engang i slutten av uken, men med stigende trøtthet, ømme bryster og vondt i korsrygg tok jeg test i går som viste en svak svak strek :)

Blir en ny test i morgen tenker jeg :)))

lykke til til alle sammen :)

Skrevet

Å så gøy!! Grattis! :)

Fikk litt større håp om at jeg også er gravid nå. Fremdeles ingen mens her... den kaaan vel forsåvidt komme i morgen også. Men da begynner den å bli veldig sein.

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!

Her er jeg litt frustrert.... Testen forblir veldig svak (blir liksom bare veldig, veldig svak), men mensen har ikke kommet, så da er det vel håp ennå!!

Skrevet

Du er jo sikkert gravid siden du har fått en svak strek! :) Den blir nok sterkere om noen dager tenker jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...