Fru Tuttemor Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Bebisn har vært skikkelig aktiv de siste ukene men nå de siste dagen har det roet seg..er i uke 26.. leste på babyverden at man skal ikkje oppleve stor nedgang i aktiviteten,men sto også at man skulle begynne i uke 28 med å telle trivseln.. skal jeg reagere eller vente?bortkastet å telle nå? Reagerer mest når jeg drikker kalde søte drikker,før reagerte han når jeg drakk kaldt vann men det reagere han ikke på lengre..reagerer enda på at jeg tapper vann da..er bekymret for at nedgangen i aktiviteten er for stor og at jeg burde reagere,men er også redd for å overreagere..kjenner jo litt nå og da men sjeldnere enn før,men må dytte i han på kvelden og på morgenen for og kjenne liv,før var han kjempeaktiv på morgen /kveld.. Magen bulte hit og dit når han tok løst men det er noen dager siden den bulte skikkelig..
lukas91 Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Heller skjekk en gang formye, enn en gang for lite. Bedre for deg å babyen at d u reiser til legevakten å skjekker at alt er bra, enn at du går å er redd.. jeg hadde iallefall reist å skjekket : ) Har vært i tvil jeg å, å har reist på legevakten så de kan skjekke om han har det bra, og da har jeg blitt så lettet etterpå atte
Fru Tuttemor Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Takk for svar,har ringt fødeavdelinga nå å skal komme inn til ctg i 3 halv fire tiden..ønsk meg lykke til da..
Gjest Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Det er fortsatt ganske god plass inn i der, så babyen har sannsynligvis bare skiftet stilling.. ) Men lykke til !
Vimemor Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Jeg har hørt at det er mange som bekymrer seg når de er i uke 26. Noen sier at dette har med at babyen sover UTROLIG mye akkurat denne uken. Men jeg hadde nok gjort akkurat det samme som deg HI. Lykke til. Venter på update
Fru Tuttemor Skrevet 13. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2010 Nå har jeg ligget med en slik ctg måler i ca en halv time å alt var flott,jordmor sa at det var absolutt ingenting å bekymre seg over og hun var også slik med sin første,sjønte at jeg var "litt" overbekymret førstegangs.. Men såå godt å få det sjekket og bekreftet at alt var bra.. tankene dro meg så avgårde at jeg greide ikke slappe av.. Men nåh slapper jeg av og hurra for det
Baby Bliss Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Det var godt alt var bra med babyen din!! Og kjekt å høre at jordmoren din var så forståelsesfull... man kan jo lett være redd for å bli oppfattet som "hysterisk" (spesielt for oss førstegangs), men som andre sier her også; Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!! Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå