Fru Tuttemor Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Bebisn har vært skikkelig aktiv de siste ukene men nå de siste dagen har det roet seg..er i uke 26.. leste på babyverden at man skal ikkje oppleve stor nedgang i aktiviteten,men sto også at man skulle begynne i uke 28 med å telle trivseln.. skal jeg reagere eller vente?bortkastet å telle nå? Reagerer mest når jeg drikker kalde søte drikker,før reagerte han når jeg drakk kaldt vann men det reagere han ikke på lengre..reagerer enda på at jeg tapper vann da..er bekymret for at nedgangen i aktiviteten er for stor og at jeg burde reagere,men er også redd for å overreagere..kjenner jo litt nå og da men sjeldnere enn før,men må dytte i han på kvelden og på morgenen for og kjenne liv,før var han kjempeaktiv på morgen /kveld.. Magen bulte hit og dit når han tok løst men det er noen dager siden den bulte skikkelig..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Jeg husker fra forrige svangerskap at babyen kunne ha en rolig dag men ikke flere dager på rad.. Så lenge du får respons på kald og søt drikke hadde jeg ikke bekymret meg for det var det jeg fikk beskjed om når jeg ringte nemlig og ble bekymret. Hadde du ikke fått respons på det hadde du fått kommet inn på en sjekk, det får du helt sikkert uansett også. Skader jo ikke med en ekstra sjekk for sikkerhet skyld heller
Fru Tuttemor Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 har vært inne å målt ctg nå og alt var fint..heldigvis.. hysterisk førstegangs:D men godt å få det sjekket,tankene dro meg litt for langt til at jeg greide å slappe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå