Nikkamoren Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Noen som vet? Jenta mi er 5 uker gammel og jeg har masse klær til henne i fleese og i bommull, men jeg klarer ikke å kle henne i noe av det helt inntill kroppen, føler at så surt som det er nå om dagen så duger kun ullklær. Så skal gå til innkjøp av div i dag og lurer på om str 60 i strømpebukse holder en stund? Dumt å kjøpe alt for stort også.
Gjest eelis+kian Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 60 skal nok holde en stund, men det kommer vel litt an på hvor stor hun er. Gutten min er 13 mnd, og kan enda bruke strømpebukser i str 62/68. Men det er bare såvidt ;-)
Nikkamoren Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Høres bra ut. Takk skal du ha
Hanna30 Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Kommer nok an på hvor stor babyen er ja! Jeg har en stor gutt på fire måneder, og han bruker 74/80 i strømepbukse allerede. Synes ofte strømpebuksene er små i størrelsene. Han bruker 68/74 i andre klær. Stømpebukser med sånn stretch i har ikke noe å si om de er litt store, så jeg hadde gått for 68 om jeg var deg jeg.
Gjest Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Str. 60 holder nok en god stund ja. Hvor lenge avhenger jo først og fremst av størrelse ikke alder. Som de over her skriver, er det stoooor forskjell på når de bruker denne størrelsen. Eldste min kunne trolig brukt str 60 frem til han var nærmere 1 år, enda han var 80 cm da han var 1 år! Han hadde korte ben leeeenge. Minsten derimot, er bare 8 mnd og 69 cm, men har allerede begynt å bruke str 80 i det meste. Noe 74 fremdeles. Hun har lange ben. Så må bare se det an. Men med en baby på 5 uker så skal det vel noe til at du ikke kan bruke det en god stund til ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå