Træægtrønder`n :) Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Hei! Jeg finner ikke noe særlig av sprakebukser med fot i de vanlige kjedebutikkene. Er jeg helt i utakt med tiden som ser etter det eller? Trodde det var mest praktisk med fot, men finner mest todelte sett. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne med fot? Eller gi tips til hva som er mest praktisk? Har mest body og strømpebukse til nå, men greit å å ha noe over der til tider også tenker jeg. Og hvor kjøper dere strømpebukser i ull til de aller minste? Størrelse 50 og 56 altså.
Træægtrønder`n :) Skrevet 13. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2010 Og hvis noen lurer på hva sprakebukser er så er det et forsøk på sparkebukser
magica fra tryll Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Nøstebarn har fine sparkebukser med for og små strømpebukser:)
Makko med to små gutter Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Strømpebukser :-) - Mini her dro iallefall foten inn i selve buksa, og det ble bare tull. Så vi går for strømpebukser til han i magen. Men klart de ser mer påkledd ut med sparkebukse!
mariabee Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 hm selger topakninger med enkle, tynne sparkebukser.Vi kjøpte et par av de Ellers har vi fått noen sett, hvor buksen er med fot. Det fungerer nok fint. Ellers finnes d jo ullstrømpik med fot og ja.. der finnes veeeldig mye:)
Traveltobarnsmor! Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Ta en titt på Reflex og Barnas hus. der har de en nydelig ull/bomull serie fra Claire ( lilla,rosa,hvit stripet eller blåtoner) og de har Joha osv. Hel dressen er uten fot, men body pluss strømpe m fot kan jo funke...Dressen varer kanskje litt lenger dersom den er uten fot?
Catias Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Name it har fine ullstrømpebukser i str 50 og 56 til 50kr.....veldig fornøyd med de (har født og er bare innom her og titter). Lykke til videre....
mastermind Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 Barnas hus, babycomfort og babykjedebutikkene har ofte disse gode gamle sparkebuksene. De er omtrent umulig å finne i vanlige butikker. Kan glemme cubus hm osv. Noen ganger nameit eller exit. Med eller uten fot et jeg ikke så opptatt av, hadde begge deler sist. Men det er selve "hel dress" prinsippet jeg ofte er ute etter. Gjerne bare seler, ikke ermer. De sparkebuksene er ofte litt dyre(i forhold til cubus og mtp hvor lenge de varer), mellom 2-300kr men de er myyyyke og har god kvalitet... vask babyklærne i milo så holder de lenger
Sannali Skrevet 14. november 2010 #10 Skrevet 14. november 2010 Skriver under på de som har opplevd at mini har dratt hele foten inn i buksa. Ofte løser foreldre dette med sokker utenpå sparkebuksene, men da forsvinner kanskje litt av meningen i utgangspunktet. Når de er nyfødte vil de helst ligge med bena oppunder seg, etterhvert som de blir litt større og retter ut bena er sparkebukser med ben veldig praktiske.
Fru.Antonsen Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Jeg har sett det på både linde og cubus. Selv må jeg innrømme at jeg syns det ble mye tull med bruk av det, en ting er at babyen dro bena oppunder seg, en annen ting var at flere ganger er foten for liten kontra resten av dressen eller vise versa. Så jeg går heller for "snekkerbukser" denne gangen her å bruker strømpebukser/stilongs m sokker på
nayna_ Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Hei! Har vært på samme runde selv,og det er vanskelig å finne sparkebukser med fot og sånn som man knepper over skuldrene... Har sett HM har og Ellos, men de er som regel i sånne sett med flere deler. Jeg har kjøpt noen strømpebukser og noen litt tykkere ullbukser med fot. Jeg anbefaler Coop OBS, her har de Janus- ull til en litt billigere penge. Der fant hvertfall jeg ullbodyer, små strømpebukser som hadde en liten ekstra ribbekant rundt ankelen så de sitter bedre, og ullbukser med fot Har kjøpt en del Janus-ull til jenta mi på 20 mnd, og på ullprogram og med milo har det holdt veldig bra!
KmammaK Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Har ikke funnet så mange "sprakebukser" Men på Sparkjøp så har de masse strømpebukser i ull i de minste størrelsene. Sist jeg var der så var det også 30% på alle strømpebukser, så jeg handla en hel hau med ull strømpiser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå