Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny her på BIM og tenkte at det kan være greit å hilse på.

Har nettopp passert 40 og etter nøye overveielser og grubling bestemt meg for å prøve å bli gravid igjen. Jeg har to fra før, en gutt på snart 20 og ei datter på 13. Galskap tenker kanskje mange... og egentlig tenker jeg det litt jeg også. Ungene er store, jeg har fått en del "frihet" tilbake og hadde en plan på at nå skulle jeg bare nyte livet og vente på at barnebarna skulle begynne å dukke opp etterhvert. '

Plutselig er situasjonen snudd på hodet. Mandag ringer jeg legen og skal bestille time for å ta ut spiralen og så er det bare å prøve og vente.... Men jeg har satt ei grense for meg sjøl. Er jeg ikke gravid innen jeg fyller 41 har toget gått.

Må si jeg er spent. Har brukt hormonspiral siden datra mi ble født for 13 år siden og har ikke hatt mensen siden den gang. Aner jo ikke om jeg "funker" lengre hvis dere skjønner hva jeg mener.

Er det flere av dere som har brukt hormonspiral i årevis og som har noen erfaringer å dele med meg? Vet jo at vi alle er forskjellige, men det er bare interessant å høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være bellarosa40!

Masse lykkeønskninger på deres vei.

Skrevet

Velkommen og lykke til. Er aldri for gammel til slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...