Gå til innhold

Hvor mange dager igjen: 13.11.10?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen, men føler meg laaangt på overtid allerede siden jeg fødte noen uker før termin sist. Lykke til til dere som "er i gang" her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager igjen her :) Har startet med "redebygging". Masse energi som blir brukt på å pusse opp og gjøre hjemmet koselig.

Skrevet

66 dager mente jeg.. ble et tall for lite der gitt..

Skrevet

7 dager igjen :) Vant til å gå over eg då.... Innstilt på det denne gangen òg.

Lykke til :)

Skrevet

-3 dager.. Terminal var på onsdag. Kan si jeg begynner å bli lei nå ja....

Skrevet

*terminen mente jeg :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

55 dager igjen! Kjære vene, synes det er kort tid siden jeg var ekstatisk over at det bare var 100 ;)

Skrevet

46 dager igjen:)

Skrevet

21 dager igjen! og har gjort det meste jeg hadde planlagt i permisjon. så lurer på hva jeg skal finne på resten av tiden... :P

Skrevet

Jeg har 1 dag igjen, men håper ho kommer i dag....

Er fryktelig forkjøla og formen er heller laber så det hadde passa at ho kom i dag før formen blir enda verre...

Har sovet lenge i dag og litt småvondt i magen så da krysser vi fingrene for at det er en mening med det i dag... :)

Skrevet

34 dager her=) må si meg enig i at jeg begynner å føle meg nesten på overtid jeg.. fødte i uke 37 +3 sist, og hadde tegn til fødsel fra ca der jeg er nå i dette svangerskapet. forbereder meg på at jeg sikkert må gå lenger denne gangen... :P

Skrevet

5 dager over termin.Merker absolutt ingen ting.Tror ikke hodet er festet heller, var ikke det igår hvertfall. Er så lei nå, og redd for at de har bomma på termindato. Ble flyttet fram 3 uker på rutineultralyden. Men men, håper det blir baby før jul hvertfall!

Skrevet

3 små dager igjen til termin!!! Kom ut lille venn!!!!

Skrevet

18 dager!

Skrevet

58 dager.. Og jeg er 20 år i dag:D Beste bursdagen ever:)

Skrevet

22 dager! Driver med hard core nesting, ha ha :P Kjøpt kommode til babytøyet idag, hamstra bleier på Rimi, kjøpt div ting som manglet på apoteket og i går brukte jeg 1500,- på det som manglet av babytøy siden KappAhl hadde 25% på ett helt kjøp! Må få pakket bagen og vasket klær/tepper og sterilisert smokker og flasker så er alt klart til den lille vennen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...