ønsker * magetroll <3 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 jeg lurer på om det er andre enn meg som har hørt noe om at det er enklere å bli gravid dersom en går på antibiotika før el??
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Har jeg aldri hørt, men om det er tilfelle: Hipp hurra for meg! Hehehe. =)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 ja, var noen som hadde lest om det på nettet, men jeg liker best å forhøre meg her jeg da hipp hurra for meg også, forhåpentligvis el i morgen og sluttet på antibiotika på onsdag.. håper det ikke er for lenge siden var noe om at antibiotikaen bryter ned imunforsvaret og derfor er det letter for sæden å komme til?? spennende.. vi får bare vente å seee krysser fingrene for oss begge
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Hehe..skal ikke si at det er umulig, for jeg kan ikke så mye om dette. Men det jeg vet er at om man går på enkelte typer/sterke antibiotika kurer kan det redusere eller fjerne effekten av ppillen, og slik føre til graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå