lukas91 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg er i uke 38+4. Og de siste 2 ukene, er det sånn at det føles som den ene senen i låret vrenger seg, er så vondt at jeg kaster meg rundt på sofaen. føles som den blir vrengt . det er ilende. noen som har det samme ?:/
Jenny-penny Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Lyske-kramper? Jeg er utrolig plager av dette, var det sist også. Prøv å tøye ut låret ved å ligge flatt og presse låret fra kroppen mot gulvet:) dårlig forklaring men. Få hjelp av din kjære, disse krampene kan også komme under fødsel så greit å vende seg til å tøye de ut før den tid!
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hm, kan høres ut som det jeg har og.. noen ganger bare knekker jeg i to når jeg står eller går, det må jo se helt fjernt ut... utrolig ubehagelig, men det pleier ikke å vare så lenge av gangen.
lukas91 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2010 Ja, man bare knekker i sammen hehe.. ikke gøy akkuratt. takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå