Gå til innhold

Kanskje syk eller gravid???

UNA79

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sa i september, var innom her ved flere anledninger og fikk masse flott informasjon.

Nå er spørsmålet mitt, til dere som ble gravide etter en sa, hvor fort kjente dere graviditets symptomer og kjente dere noen???

Jeg har første gang hatt kun ømme bryster, ellers ingenting, begynte å kjenne dette i ca. uke 4 og hadde da sa like etter. Nå er det en mulighet at jeg kan være gravid igjen, vet ikke enda, venter noen dager til for å ta en test. Hvis det er tilfelle, er jeg da ca. 4 uker på vei til neste uke. Men har vært litt småkvalm de siste dagene, har ikke ømme bryster eller noe annet.

Dette kan være en innbilt svangerskap, derav kvalme/uvelhet, ellers kan det være en eller annen form for virus, eller faktisk graviditet. Men kvalem om den kommer, kommer vel ikke såååå tidlig.

Jeg tør ikke stole på meg selv og det jeg føler lenger, endte så ille sist. Kjenner ellers kroppen min veeeldig godt.

Så noen som hadde kjempe tidlige symptomer?

Klem til alle:)

Fortsetter under...

Jeg tror nok det med disse gravidsymptomene er veldig forskjellig..... men logisk sett skal det vel noe til at symtomer kommer så fort.... men tenkte kanskje det kommer fortere når man har hatt SA/MA???

Men før jeg ble gravid og mistet... ble jeg gravid på 3pp. men på de to første perioden var jeg helt sikker på at jeg var gravid... og kunne ikke skjønne at testene var negative.... men så bestemte jeg meg for å ikke kjenne så etter... men måneden etter hadde jeg ingen symptomer... og tenkte sånn at vi aldri kom til å få det til.... men så tok jeg bare en test for morro...og den var positiv;-) .... så nå er vi snart igjen med prøvinga og all den spenningen det medfører å vente på + ;-)

god helg

Hei me5:)

Jeg vet ikke jeg, får smøre meg med tålmodighet og venete i ca 4 dager til, da kan jeg ta en gr.test. Var litt uvel i dag og, men bare litt. Forrige gang kjente jeg ikke noe i det hele tatt som sagt, så var jeg gravid hele tiden. Her er det mye om og men, mye utålmodighet og forvirring, hos meg er det SA sin skyld:) Gir en lyd rundt den 16/17 på hva som skjer. Jeg håper, men tror ikke:(

Klem og god helg til deg og...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...