Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 blomsten altså...hva kan en slik koste?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Nå lurte jeg virkelig på hva slags innlegg dette var, hihi! Kan ikke svare deg altså, bare "spennende" tittel!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Spørs om du kjøper den i blomsterforetning eller vanlig butikk. Tror jeg batalte rundt 250 for min, eller noe rundt der. Men det er 3år siden da, så er jo ikke helt sikker nå Har veldig sans for denne, den er utrolig stilig. Trenger lite stell gjør den også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Overskriften din er et veldig godt eksempel på hvordan feilaktig orddeling (særskriving) kan skape misforståelser Når du skriver "svigermors tunge" i stedet for "svigermorstunge", antar de fleste at du skal skrive et innlegg om tungen til din svigermoren, og lurer på hva som er galt med den. Er den veldig lang? Veldig skarp? Blå? Full av belegg?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Nå prater du bare tull, anonym 07.53. Svigermors tunge skrives i to ord og det er en blomst - og navnet skal særskrives. Lær deg reglene for særskriving om du skal være så påståelig. Man skal ikke binde ord som har eiendoms-s. Skriver du "guttenstrehjulsykkel" i ett ord også? Den er giftig - derav navnet.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Nei, prater ikke bare tull. Men må moderere meg litt, ettersom jeg forstår at blomsten faktisk også blir kalt Svigermors tunge, selv om jeg kjenner den som Svigermorstunge. Du prater derimot bare tull når du sammenligner med "guttenstrehjulsykkel", noe som ikke henger på greip. Du er enig i at det er forskjell på stemors blomt og stemorsblomt, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå