Pumba78 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Baby på 17 dager har begynt å hyle helt hysterisk. I kveld etter amming og bleieskift var hun helt ustoppelig, så vi ga smokk. Jeg blir jo så bekymra selvfølgelig, nå har hun sovet over 3 tiner og smatter fortsatt på smokken i søvne, bør jeg drA den ut så hun våkner og spiser? Ødelegger jeg for ammingen?
Gjest JuniGull-10 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Så lenge du ikke har fått beskjed om å amme henne så og så ofte, så ville jeg nok ikke vekket henne. La henne sove og prøv deg frem et par dager. Noen ganger vil de amme kun for å dekke suttebehovet sitt. Det er jo litt trøst i smokken også. Jeg ga ungen smokk etter 4 dager og prøvde meg frem litt hver dag. Etterhvert var det lettere å tolke hva som bare var suttebehovet og hva som var sult.
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Jeg tror nok hun ville sagt i fra og blitt litt sint når det ikke kommer noe mat utav denne smokken. Det gjorde ihvertfall tutta mi den lille perioden jeg fikk henne til å bruke smokk.
Pumba78 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2010 Takk, da kjører jeg smokk om hun ikke roer seg etter mating. I dag har hun kun hatt en time pause mellom hver runde, økedøgn kanskje, vil ikke ødelegge det med smokk da, men i natt SKAL jeg ha to timer søvn i strekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå