Gå til innhold

Lærerjobb - permisjon og ferieavvikling. Hjelp - blir trukket i lønn :-((

Anbefalte innlegg

Hei hei. Er det noen som har peil på dette... Er fortivelt nå... Jeg har prøvd å få tak i noen i utdanningsforbundet som kan hjelpe, men de er visst ikke på jobb for tiden.

Jeg har tenkt å ta ut ferie -de siste 4 ukene, helt til slutt, altså rett etter at permisjonen min er ferdig . Jeg visste ikke at man kunne ta de feriedagene i juli. Ingen fortalte meg det. Da jeg drev og fylte ut det skjemaet, så tenkte jeg at det måtte være greit å ta ferie helt til slutt, for man må bruke opp de ferieukene. Permisjonen min er ferdig 24.november. Da begynner liksom de 4 ferieukene.De går helt fram til juleferien. Men på lønningsslippen jeg nå har åftt,er jeg da blitt trukket og får bare lønn fram til den 24.november. Hva er dette for noe? Vi skal vel ha noe form for lønn ALLE månedene man er i permisjon, også da ferieukene?? Det har man jo ellers også - man får feriepenger i ferien. Det ser ut til at jeg ikke får penger i desember, da. Det er krise...Skolen jeg jobber på har to svært frekke og lite behjelpelige kontoransatte. Jeg tør ikke å stole på hva de sier om dette. Vet noen om hvordan dette fungerer? ?

På forhånd takk

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...