Gå til innhold

Flere som har hatt symptomer som forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 9+1. Fra ca 5+5 har jeg vært kvalm, kastet opp av og til, ellers ikke mange symptom. Var til UL 7+4 og så der et bankende hjerte. De siste 3-4 dagene har kvalmen så godt som forsvunnet. Er bekymret for at det skal være noe galt..f.eks. MA? Har ikke hatt noe smerte eller blødning. Flere som har opplevt at kvalmen bare forsvinner ila et par dager? Har det da likevel gått bra? Huff man tenker seg helt rar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leter litt i trådene fra forrige uke var vi mange som følte at symptomene forsvant rundt uke 9/10. Jeg ble iallefall merkbart mindre kvalm, og mye mer opplagt! Nå er jeg 10+3 og i går klarte jeg faktisk å se ferdig senkveld uten å sovne! :)

Tenkte endel på MA, fordi jeg leser for mye her inne. Men nå har jeg hørt hjertet banke, så da er det liv der inne!! Det er sikkert bare velstand i magen din også!

God helg!!

Skrevet

Takk for svar! I dag kom kvalmen sigende igjen, om enn litt mindre enn det var for en uke siden..men tar det som et godt tegn :-) Slapper nå mer av!

Skrevet

Ikke uvanlig at kvalem forsvinner. Med forrigemann var jeg ikke kvalm i det hele tatt, hadde knapt symptomer før magen begynte å vokse.

Nå er jeg drit misunnelig på alle som ikke har symptomer, for her har kvalmen tatt helt overhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...