Novadona Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Gutten min suger så innmari lenge i kveld, og jeg har sjekket, og det det er fremdeles melk i puppene når jeg håndmelker!!. Han vil ha mere nå også etter en time med "god" amming/suging. Vanlighvis spiser han i 15 min. Er dette helt vanlig "øke" oppførsel?
bitthen Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 De skal ha økedøgn når de er ca 3 uker tror jeg. Garantert økedøgn uansett. Helt vanlig. Ha en fin natt
cadence Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Oi hjelpes!! Jenta mi er jo 19 dager gammel, og jeg har mer enn nok melk allerede (siden imårres har jeg måttet fryse ned 600 ml...har klart meg uten smertestillende siden jeg la meg i gårkveld). Har lagt merke til en mer ustabil "rytme" når det gjelder matinntaket hennes de siste dagene, kan våkne etter en time og er da kjempesulten selv om det er 1 1/2 time siden hun var god og mett sist:S Siden pappaen er hjemmeværende for tiden (er mellom jobber), så gir han MM fra flaske et par ganger i døgnet. Håper jeg slipper å amme i 1 time i slengen altså, det har jeg nok ikke tålmodighet til:S
bitthen Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Hehe, siden du må fryse ned 600 ml, tror jeg ikke babyen din har behov for noe økedøgn!! Siden du har så mye mm, kanskje du kan bli melkedonor? Jeg gir melk, men har langt ifra så mye ekstra som du (Og min er 5 mnd!!) Som regel får man en liten sum for literen. Ikke noe å bli rik av, men det går til de aller minste og svakeste babyene, og du kan bidra til at de får en god start på livet. Det er veldig stort behov for morsmelkgivere Kanskje dette hadde vært noe? Bedre enn at du etterhvert må kaste melka? Sjekk denne linken om du kunne tenke deg å dele av de edle dråper http://www.ammehjelpen.no/artikkel/110/Melkebank-og-morsmelkgiving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå